* Porady taktyczne
Armia Chaosu to jedna z najbardziej elastycznych frakcji. Mają mocno uniwersalne jednostki, które przeważnie są silniejsze od odpowiadających im jednostek innych ras. Wiele z nich posiada specjalne zdolności. Generalnie, grając siłami Chaosu jesteśmy w stanie błyskawicznie przystosować się do sytuacji na polu bitwy i przygotować szybką kontrę na większość taktyk wroga. Co więcej – w większości przypadków to przeciwnik będzie zmuszony do wymyślania kontry na szybko rozwijającą się armię Chaosu.
„Chaos jest silny”, jak mawiają Kultyści, a oto dlaczego:
- świetny harras dzięki Raptorom - Lord Chaosu pokonuje wręcz każdego bohatera - Lpki kosztują 90, a generatory tylko 135 rekwizycji - szybki tech - Predatory w T2 - Czarnoksiężnik zadaje duże obrażenia budynkom, posiada dwa bardzo silne czary - tanie jednostki w porównaniu do innych ras - zazwyczaj dąży do walki wręcz – podatny na wymicrowanie - CSM nie mają miotaczy ognia, ani wyrzutni rakiet - Daemon Prince i Bloodthirster są podatni na ataki innych bohaterów - mniejsza celność niż u SM, słabsza broń np. plazmowa
* Przykłady BO
Standard:
W HQ: Heretyk, Kultyści x2 W Koszarach: Raptory, Lord Chaosu
Standard na większe mapy:
W HQ: Heretyk, Kultyści x3 W Koszarach: Raptory, Lord Chaosu
Szybki tech:
W HQ: Heretyk, Kultyści x2 Koszary: Raptory
Defensywa z nastawieniem na tech:
W HQ: Heretyk, Kultyści x2 Koszary: Lord Chaosu
Heretycy po Koszarach budują generator. Następnie ulepszamy wszystkie punkty w bazie. Zależnie od sytuacji dorabiamy CSMów bądź Raptorów.
Poradnik nie moj
|