[DK]-Death_Knights-[DK]

Opis forum

  • Nie jesteÅ› zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2009-08-24 16:46:29

[DK]|Devil|Xx

Administrator

Punktów :   

IG

* rady taktyczne.

Gar¶æ podstawowych informacji dotycz±cych Gwardii.

Po pierwsze, wszystkie jednostki piechoty (równie¿ bohaterowie i Techprie¶ci) mog± przemieszczaæ siê pomiêdzy budynkami oraz z nich strzelaæ. Wyj±tkiem s± Ogryni, którzy zajmuj± 2 sloty w budynkach (czyli nie mieszcz± siê np. w lpkach), a prowadz± ostrza³ z budynków jak jednoslotowa piechota. Dowództwo Polowe (HQ), Dowództwo Piechoty (Infantry Command) oraz Dowództwo Zmechanizowane (Mechanized Command) posiadaj± 3 sloty na jednostki. Lpki po jednym, a do pozosta³ych w ogóle nie da siê wchodziæ.

W zwi±zku z tym baza IG jest praktycznie nienaruszalna w Tier 1. Je¶li przeciwnik podejdzie nam pod zasiêg broni z budynków wchodzimy do nich Techpriestami, a nie Gwardzistami, bo zwykle i tak zadaj± wiêksze obra¿enia ni¿ budynki. Wchodzimy nimi do ¶rodka jedynie w momencie, gdy grozi im bezpo¶rednie niebezpieczeñstwo wyciêcia w pieñ, b±d¼ te¿ kiedy maj± z³amane morale.

W tier2 mamy ju¿ mo¿liwo¶æ budowy pojazdów, a Psionicy i Komisarze dostaj± dodatkowe zdolno¶ci. W tier3 mo¿emy ju¿ budowaæ Kasrkinów i Ogrynów, za¶ Kap³ani otrzymuj± zdolno¶æ „Fanatyzm”. W tier4 gwardia mo¿e budowaæ najpotê¿niejsz± jednostkê w grze – Baneblade’a – 11 dzia³owy czo³g, który mo¿e dos³ownie przetoczyæ siê po przeciwniku nawet bez wsparcia.

UWAGA: Ulepszenia do pozyskiwania energii i rekwizycji Gwardii s± tanie i dobre, bo s± dobre i tanie, tak wiêc op³aca siê je wcze¶nie wynajdywaæ. Jednym ze sporych minusów Gwardii jest te¿ ograniczona zdolno¶æ wykrywania infiltracji, a w zasadzie jej brak. Poza wie¿yczkami mog± to robiæ jedynie Psykerzy (zarówno ci grasuj±cy wolno, jak ci biegaj±cy w stadach, czyli Command Squadzie) oraz Skaner, który dzia³a na zasadzie podobnej do tej ze „Starcrafta”, dostêpny jest w HQ po wybudowaniu Centrum Taktycznego (Tactica Control).

    * Typowe BO na ró¿ne MU.

Je¶li nie zaznaczy³em inaczej, BO w HQ wygl±da nastêpuj±co:

    * Gwardzi¶ci
    * Gwardzi¶ci
    * Techpriest
    * Gwardzi¶ci

Pierwszy Techpriest buduje Dowództwo Piechoty, drugi robi generator, a Gwardzi¶ci zajmuj± punkty. Jak tylko zbudujemy DP, od razu budujemy Dru¿ynê Dowodzenia.

vs Space Marines

W przypadku marynarzy kluczowe jest przyci¶niêcie przeciwnika w Tier 1. Jak tylko wyjdzie nam CS, do którego dokupujemy Kap³ana i Komisarza, idziemy razem z dwoma oddzia³ami Gwardzistów do bazy marine’a. Trzeci oddzia³ capuje resztê punktów i po chwili mo¿e do nas do³±czyæ, zale¿y jak du¿a jest mapa. Reinforcujemy GMów do pe³na. SM zwykle zrobi± FCka i 1 do 3 oddzia³ów tacticali. Staramy siê z³apaæ FCka CSem, bo ten drugi w przypadku pe³nego squadu wygrywa bez strat. Przez wiêkszo¶æ Tier 1 SM nie ma szans nawi±zania równej walki, CS + 2-3 pe³ne oddzia³y gwardzistów po prostu siê po marynarzach przeje¿d¿aj±. Je¶li zacznie uciekaæ, to zaczynamy go goniæ Gwardzistami, a CSem mo¿emy narozrabiaæ w bazie.

Mo¿emy dorobiæ dodatkowego komisarza do gwardzistów, jednak z do¶wiadczenia wiem, ¿e je¶li go nie zrobimy, to zwykle po zajêciu 4-5 punktu staæ nas na pój¶cie w Tier 2. Tak wiêc zale¿y od Was, czy wolicie zrobiæ komucha w Tier 1 czy 2, bêdzie on jednak nieodzowny, bo dziêki egzekucji jeszcze bardziej zmasakrujecie marines. Je¶li SM ostro przymasowa³ w Tier 1, to szybko robimy Hellhoundy i rozwalamy mu nimi Marinów, zanim zdobêdzie rakietnice.

Je¶li zosta³y mu tylko 2 niepe³ne oddzia³y zwyk³ych marines, to robimy jedynie Chimerê, ³adujemy do niej Gwardzistów i CSa. Wje¿d¿amy miêdzy marinów, wrzucamy egzekucjê i obserwujemy jak wszystko jest masakrowane. Poza Chimer± i paroma genami nie robimy nic i wrzucamy tier3. Dopiero teraz budujemy Centrum Taktyczne i ulepszamy LPki. Robimy Kasrkinow i Ogrynow, trochê Kaplanów i jak najszybciej wynajdujemy Tier 4.

Je¶li Marine prze¿y³ do tego momentu, to zak³adam, ¿e zdoby³ ju¿ Szarych Rycerzy/Kapelana/Drednoty, czego bez tier4 nie da siê skontrowaæ. Jak najszybciej robimy Baneblade’a i rozje¿d¿amy to co, zosta³o z SMa.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.028 seconds, 6 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.grazycie.pun.pl www.filozofiauo.pun.pl www.zaburzenia-odzywiania.pun.pl www.fcbarcelona.pun.pl www.sosnicagliwice.pun.pl